Maç Öncesi: Beşiktaş – İBB


İlginç bir maç öncesi yazısı olacak, zira iki gün önce tesislerin havasını soludum da geldim. Bir ilk olacak yani, boşa konuşmayacağım. Mesela muhtemelen 11’e Gökhan Süzen’i yazacaktım, meğer cezalıymış; kendisi söyledi. Ama oraya gitmem daimi bir durum değil, sağ olsun FourFourTwo ekibi böyle bir şeyi uygun gördü Şubat sayısı için. Artık orada ne olup bittiği, dikkatinizi çekeceğini düşündüğüm röportajlar; o sayıya kalsın…
İyi başlamak önemli… Hatta başlamak da dememek lazım, bıraktığı yerden devam etsin Beşiktaş yeterli. En azından o ilk haftalarda güven kaybına uğramamak için… Toraman’ın menüsküs olayı hiç iyi olmadı. Hem stoperde, hem de süpürücü orta saha pozisyonunda bir alternatif eksiltmek demektir bu. Ki zaten pek derinlik de yok…

Bu maçta denenecekmiş Toraman, idare ediyorsa ameliyatı uzatacaklar sanırım. Aksi taktirde minimum 1 ay yok. Muhtemelen yine stoperde olur, son maçtan çok değişiklik olmaz; Fernandes – Veli değişimi dışında. Sahi Fernandes dönüyor… Yeniden bir duran top öncesinde, ekranın önünde dolaşan birine “çekil yaaau” diyebiliriz. O yokken Boral falan geçiyordu, ben çay almaya kalkıyordum mesela… 
Almeida’yla ilgili çıkan transfer haberleri, onun aidiyet duygusunu yine zedelememiştir umarım. İhtiyaç var şu zamanda çünkü… Pas oyunu olarak tam oturaklı takım olamadı Beşiktaş, tempo sürekli yüksek ve o tempoya birlikte top da mecburen yükseliyor sıklıkla. Hugo’nun orada varlığı önemli, topun orada kalması açısından. Bu arada Batuhan’ı da gördüm, merhabalaştık. Bana gayet zayıf gibi geldi. Ne olursa olsun önemli alternatif, oraya transfer de yapılmadığına göre. Sinan için daha erken…

İBB, Bülent Korkmaz’la tekrar çıkışa geçmişti. Ama bu kez karşılarındaki Beşiktaş, kendilerine ters gelecek nitelikte. En azından daha takımca savunma yapan, pres gücüne sahip ve tempo futboluna ayak uyduran bir ekip oldu Beşiktaş. İBB kabusu doğarken, bunda Beşiktaş’ın durumu, özellikle kadro seçimleri de baş etkendi. Serdar Özkan önlibero oynamıştı mesela bir maçta, bu halde Bugsaşspor da kabus olur…

Haydi hayırlısı bakalım, iyi maçlar.Ben Ordu maçı sonrası ilk yarıyı lider kapatır demiştim Beşiktaş için de 1 hafta rötar olsun madem...
Bu arada Gökhan Süzen ile olan kısa sohbetin tamamı için tıklayınız; Yeni, yetenekli ve hedefli!

4 yorum:

oguzk dedi ki...

Kritik maçları da olgunlukla oynayan bir takım diliyorum yeni dönemden.Çok sabırsızım hepinizi özledim lan Hasan Türk'ün saçları dahil :)

box2boxMC dedi ki...

5-2 alırız...

dominic molise dedi ki...

necip kirmizi kart gorur, boral penalti yaptirir (ikisi de hatali karar) ve maci kaybederiz.

dusunsenize bir, adamlar inonu'ye haftasonu maci bile vermiyor, bizim sampiyonlugumuza nasil goz yumsunlar?

skor tahminim yok ama mactan sonraki yorumlari tahmin edebiliyorum:

-hakem hatasi, iyi mucadele...

.o((((

yeronda dedi ki...

özledik beşiktaşı.

onbir açıklandı.sol bekte emre özkanı tercih etmiş hoca.fernandes yedekte başlayacak.veli-necip-oğuzhan başlıyor maça.hem ibb ile oynadığımız maçlarda ki şanssızlığımızı hemde lider olma psikolojik sınırını geçmemiz açısında istekli oynayıp kazanmalıyız.

maçın sonunu bekleyecektim bu yorum için ama dayanamayıp yazıcam.takım yaklaşık bir aydır futbol oynamadı.buna rağmen sakatlandığında 2 haftada oynar denen fernandes (nekadar doğru bilinmez buradaki ekibe güvenmiyorum deyip portekiz milli takım doktoruna gidip geldiği söyleniyor)hala hazır değil,ersan sakat,batuhan sakat.hatta ligtvde samet hoca "tektek sakatların durumunu konuşacaksak yarım saat sürer" dedi.sağlık ekibinin yetersizliği ile ilgili yorumlar nezamandır var ama özellikle yan çapraz bağ sakatlıklarının devamlı bizim takımda görülmesi,ibrahim toramanın menisküs gibi (bundan 15 yıl önce menisküs ameliyatı olan futbolcunun transfer edilmediğini hatırlatayım) ciddi bir sakatlığa rağmen oynamasına izin verilmesi ve buna benzer bir çok yanlış seçim fizyoterapi konusunda eksik olduklarını gösteriyor.kimsenin ekmeğinden olmasını istemem ama zaten dar olan rotasyon sağlık ekibinin eksiklikleri yüzünden iyice daralırsa hoş olmaz herhalde.bunu tartışalım gerekirse kulübün yetkili mercilerinin dikkatini bu konuya çekelim diyorum ben.

galibiyetle başlayalım.lütfen.