Nedir bu Kalem Sahası?



"Ooo, naber ya?" 

Farkındayım, çok sihirli bir cümle kurdum. Uzun süredir görüşmediğiniz bir insanla ilk karşılaştığınız zaman, "ooo naber yaa?" diye gevşek ve sıcak bir hal hatır sorma patlatırsanız, arada geçen onca görüşmeyen zamanın hesabı sorulmaz. Ya da daha az sorulur. Mesela, "naber yaa?"nın peşine direkt olarak alakalı, alakasız bir konuya girerseniz olası sitemleri de engellemiş olursunuz. "Oooo naber yaa? Babel'i almışız diyorlar?"

Eee naber, nasılsınız? İyiyim ben de. Buralardan uzak kaldım ama hiç unutmadım ne yalan söyleyeyim. Yazmakla, hatta futbolla alakalı daha profesyonel işler yapmaya başladım, hayatımı da bir şekilde kazanıyorum ama buranın tadı hakikaten başka. O yüzden dükkanı tekrar açtım tadilat sonrası. Selam olsun.

Şimdi "Kalem Sahası"nı görünce, "sen hayırdır ya?" demeyin. Yazan yine Cartalete olacak ama blogun adında böyle bir değişime gittim. Çünkü istatistiklerde şöyle şeyler gördüm, "evdeki ses" aramasıyla bloga gelenler olmuş... O yüzden daha akılda kalıcı bir blog adı fena olmaz diye düşündüm. Luís Filipe Madeira Caeiro'ya kısaca FİGO demek gibi yani.

Bir farklılık olarak blogda sadece futbol yazmayacağım, sağ kategorilerde gördüğünüz üzere bazı kategoriler var, oralara da bir şeyler serpiştirmeye çalışacağım bakalım. Mesela sinema... Ama öyle "gerçekten tam bir Haneke filmiydi..." gibi yazılar değil, daha bir "nasıl filmdi baba?" sorusuna cevap olacak düzlükte şeyler olacak. Ha keza gezi yazıları da öyle. Onun dışında "çaylık" küçük hikayeler, nostaljik muhabbetler, falan. Tabii futbol da olacak. Radicioiu (yukarıdaki abi) bölümü, futbol bölümü oluyor. Çünkü bu manyaklığın kaynağı Amerika 94'e ve oradaki idollere dayanıyor. O zamanlar çocuk olup, hala Radiciouiu'yu hatırlayan (her seferinde adını farklı yazıyorum) bir ben kalmışımdır muhtemelen. O yüzden bu isim öyle bir saygıyı hakketti.

Neyse, görüşmek üzere. Ben buralardayım.

2 yorum:

planck dedi ki...

"vaaay nerlerdesin olm sen ya kayboldun valla. hişş o değil de tunay tosun ne alaka be olm?"

abi hoşgeldin :) valla takımın şahlandığı dönemde yok oldun, düşüşe geçer iken geri döndün hayırlısı :)

Cartalete dedi ki...

Ben Tunay'ı Babel eleştirisi olarak ironi sanıyorum gerçek miymiş ya :)

Hoşbulduk. Sorma bu sayfada yeri geldi Ali Kuçik'e yer açmaya çalıştık yokluktan, Sosa'yı yazamadık ya. Neyse, hayat işte :)